miercuri, 2 septembrie 2015

Ploiesti, orasul meu de suflet

Ploiesti, orasul meu de suflet. Un oras nici prea, prea, nici foarte foarte, dupa cum ar spune un clasic. Orasul in care am copilarit, orasul pe care l-am vazut imbatranind in timp ce eu infloream, orasul ce pare acum sa moara, in vreme ce eu imbatranesc. Ploiesti, un oras surprinzator, un oras pe care cei din imprejurimi il cauta si pe care ploiestenii, in marea lor majoritate, l-ar schimba si maine cu o metropola occidentala sau chiar cu un satuc din zonele de deal ale Prahovei. As putea scrie o carte intreaga despre Ploiesti si uneori chiar ma intreb de ce nu o fac. Daca voi avea norocul de a trai mult si de a fi sanatoasa, probabil candva se va intampla. Deocamdata ma bucur ca am luat decizia de a deschide un blog in care sa postez numai si numai informatii si fotografii despre Ploiesti, orasul meu de suflet. 


Bine ati venit in Ploiesti!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu