vineri, 15 ianuarie 2016

Detectoare performante de microfoane de la bspy.ro

Una dintre cele mai bune prietene ale mele, o fata pe care o stiu inca de cand eram doar de o schioapa, m-a invitat intr-o zi la ea sa bem o cafea. Din vorba in vorba, a inceput sa imi povesteasca despre un coleg de munca putin mai tanar decat care, care de la o vrmee ii face o curte asidua. Nu mi s-a parut ok ideea de a accepta asa ceva din partea unui coleg de munca si i-am spus direct, ba chiar am intrebat-o ce parere are sotul ei despre acest lucru. Mi-a spus ca sotul ei nu stie nimic, ca nu i-a povestit si ca nu are de gand sa ii povesteasca vreodata. M-am temut pentru ea, pentru casa ei, pentru familia ei, pentru tot ceea ce inseamna o asemenea chestie in viata unui cuplu. I-am spus ca nu ma simt prea bine si ca simt nevoia sa ies putin la aer curat, sa ma plimb prin fata blocului sau prin parc. Am rugat-o sa ma insoteasca si, de cum am ajuns afara, i-am spus ca se joaca cu focul, ca trebuie sa ii spuna sotului ei despre colegul insistent sau, daca nu are de gand sa faca asta, macar sa isi cumpere un detector de microfoane de la bspy.ro, pentru a se asigura ca nu i-a dat nimic de banuit sotului ei si ca acesta, gelos cum il stiam, nu a montat prin casa camere de luat vederi si microfoane pentru a o spiona. 

Intai a ras ca la o gluma buna, apoi mi-a multumit pentru stralucita idee de a iesi din casa. Isi daduse pana la urma seama ca tot ceea ce spuneam eu nu era neaparat fictiune rasarita dintr-o minte care a citit prea multe romane politiste, ci putea fi la fel de bine si cruda realitate, mai ales ca o asemenea aparatura nici macar nu mai costa o avere, ca acum niste ani, cand omul de rand nu putea visa sa isi permita luxul de a cumpara un microfon. Sincera sa fiu, pe de o parte imi pare bine ca i-am deschis prietenei mele ochii si ca am facut-o sa fie mai atenta la ceea ce face si ce vorbeste, mai ales ca ea nu e genul de femeie care sa aiba aventuri, ci doar se simte bine cand vede ca poate sa atraga atentia unui barbat. Pe de alta parte, imi pare rau ca am facut-o, caci din acea clipa e mult prea precauta, se uita in stanga si in drepata inainte de a povesti ceva, ba chiar imi spunea intr-o zi ca are de gand sa isi cumpere un detector de microfoane, sa afle daca sotul ei are incredere in ea si in relatia lor sau este atat de gelos incat e orbit si vrea cu tot dinadinsul sa stie fiecare pas pe care il face sotia lui si fiecare gand care ii trece prin minte chiar si in lipsa lui. 

Am fost socata sa aflu ca relatia lor nu se bazeaza pe multa incredere, ca fiecare dintre ei este gelos si mereu neincrezator. Am avut impresia ca am rascolit un cuib cu vipere si ca urmeaza ca ele sa atace pe oricine le iese in cale. Ce balaur am trezit la viata cand m-am trezit vorbind de microfoane cu prietena mea? Oare este destul de puternica si stransa relatia lor pentru a putea rezista unor eventuale conflicte sau descoperiri tehnologice de ultima ora, rasarite ca din senin in viata lor? Sper sa fie bine. Dar tot mai cred in sinea mea ca nu trebuie sa pemita colegului sa depaseasca masura, nu trebuie sa se teama de sot si nici sa ii ascunda intamplari. La fel cum cred ca prea multa gelozie strica si ca eu, personal, nu as putea sta alaturi de un barbat care imi instaleaza microfoane prin casa. :)))

"Detectoare performante de microfoane ascunse ce scaneaza pe toate frecventele posibile radio, gsm, analoage sau digitale. Avertizare luminoasa si prin vibratii (pentru discretie ) la detectia oricarui tip de transmisie neautorizata . Vor detecta rapid si complex semnalele emise de telefoanele mobile in timpul convorbirilor precum si telefoanele ascultate , emisiile microfoanelor de tip wireless , gsm , wifi si wi-max . Vezi oferta de pret pentru detector microfoane de spionaj pe Bspy.ro. Cea mai complexa gama de echipamente ANTISPIONAJ pentru depistarea microfoanelor si dispozitivelor spion ."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu