vineri, 15 ianuarie 2016

Husa din silicon pentru iphone 6

Fumam Pall Mall. De multi ani au devenit tigarile noastre preferate. Din cand in cand, firma scoate cate o promotie care sa aduca bucurie clientilor constanti, norocosilor, celor fideli. Anul 2016 a inceput in forta. In fiecare pachet de tigari exista un cod ce trebuie introdus pe o platforma online. Se pot castiga premii frumoase la Pall Mall. Laptopuri, televizoare cu diagonala mare, biciclete, ceasuri nu mai stiu de care, iphone 6... Pe langa ele, micii norocosi pot pune mana pe brichete si pachete de tigari. Noi, desigur, visam in primul rand la unul dintre premiile mari. Copilul, optimist incurabil, deja a inceput sa se uite pe internet dupa o husa iphone 6 silicon, pentru cazul in care vom avea norocul de a castiga un iphone 6. Nici eu nu pot scapa de gandul ca unul dintre coduri ne va aduce un cadou nasteptat si valoros. Poate un laptop nou, poate un televizor mare, pe care sa il folosim in locul celui confiscat de copil si pus la calculator, pe post de monitor, poate o bicicleta. Nu, baietii mei nu vor bicicleta. Ei sunt generatia care nu mai poate sta fara gadgeturi de ultima ora, ei sunt cei care ingroasa randurile dependentilor de internet si de telefoane mai destepte decat multi dintre oameni. 

Eu nu pot fi asa. Probabil nu voi fi niciodata. Mi-e indiferent daca televizorul e cu led sau fara, daca are diagonala de 50 sau de 500, daca telefonul la care vorbesc e un nokia din primele tipuri sau un iphone 6 pe care e pacat sa il folosesti daca nu il invelesti intr-o husa de silicon. Desi petrec foarte mult timp pe internet, desi am atatea bloguri (nu intrebati cate), desi mare parte din timp pot fi gasita in online, pe mine ma atrag plimbarile in aer liber, iesirile in natura, miscarea. Fac parte din generatia cu cheia la gat si asa voi ramane pana la final. Cand ma uit la premiile puse la bataie de Pall Mall, mie imi fug ochii la bicicleta, nu la gadgeturi scumpe. Revad momentele cand goneam pe sosele cu pletele in vant si zambesc. As goni si astazi, daca as avea o bicicleta buna si daca nu ar fi atat de multe masini care sa goneasca mult mai tare si mai putin regulamentar decat mine. Deocamdata ele stapanesc soselele si eu prefer sa stau la calculator sau sa ma plimb cu bicicleta prin parc, unde sunt in siguranta. Degeaba s-au facut prin Ploiesti piste pentru biciclete. Oamenii inca nu sunt educati sa le foloseasca. Biciclistii continua sa goneasca pe strazi, in vreme ce pistele sunt ocupate de pietoni grabiti, care nu se dau la o parte nici macar daca sunt claxona. 

Dar sunt optimista. Probabil v-ati dat deja seama ca baiatul meu ma mosteneste in aceasta privinta. El nu detine in acest moment decat niste coduri de Pall Mall pe care trebuie sa le inscrie pe o platforma si deja isi cauta husa din silicon pentru iphone 6. Eu detin aceleasi coduri si deja visez la o lume in care biciclistii vor putea circula in voie pe strazi, fara sa fie pusi in pericol la tot pasul de catre soferi grabiti, neatenti, iresponsabili. Inca nu am bicicleta cu care sa pot goni nestingherita. Cea veche zace pe hol prafuita, cu franele rupte si o roata dezumflata. Cine stie cat timp va mai sta acolo. Probabil pana cand voi castiga alta sau pana voi tipa la baietii mei si ii voi pune sa o repare. Dar asta nu se va intampla inainte de venirea primaverii, sunt sigura. Aici as fi incheiat acest articol, insa sotul meu ma roaga sa amintesc faptul ca optimismul nostru aproape fara legatura cu realitatea e mostenire veche de familie. Mama, dupa ce a facut acel avc si a ramas paralizata la pat, a tot sperat ca noi sa ii putem gasi un medicament minune care sa o scoale din pat si sa o readuca la starea pe care o avea inainte ca boala sa o doboare. Am incheiat articolul. Este oare despre mine, despre noi, despre viata sau despre husa din silicon pentru iphone 6?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu