miercuri, 10 februarie 2016

Transport international de persoane

Ma pregateam sa plec in afara tarii, la munca. Urma sa caut o firma care se ocupa de transport international de persoane. Una dintre prietenele mele s-a nimerit sa vrea sa isi ia copilul in strainatate chiar in acea perioada, caci luase vacanta. Pentru ca ea nu putea lipsi de la serviciu si pentru ca nu avea incredere sa isi lasefata singura atata drum, mi-a facut un favor cumparandu-mi bilet de avion in schimbul deranjului meu de a-i duce copilul pana acasa, acolo unde se stabilise in strainatate (nu departe de locul unde urma sa muncesc eu). Nu aveam in casa nici macar o geanta de voiaj in care sa imi inghesui cateva haine. Am sunat o alta prietena si am intrebat-o daca ma poate ajuta. Nu voi uita niciodata raspunsul pe care mi l-a dat: nu are nici o importanta cu ce anume pleci la munca in strainatate. Important este cu ce anume te intorci. Poti pleca si pe jos, doar cu hainele de pe tine. Important este sa nu te intorci tot asa. La intoarcere iti poti cumpara un bilet de avion sau, daca ti-e mila de banii tai, de munca ta, poti apela la transport international de persoane de la nicktrans.ro". Chiar asa am si facut. Ma rog, aproximativ asa...

Am lucrat un an de zile in strainatate, am pus niste bani deoparte, apoi m-am intors acasa cu un microbuz/autobuz/ceva buz... m facut aproape trei zile pe drum, dar nu mi-a parut rau, caci in perioada cand m-am intors biletele de avion erau foarte scumpe, iar biletul la o firma de transport international de persoane era foarte ieftin. Diferenta de bani era cu adevarat notabila, iar mie imi rasunau in minte cuvintele fetei care imi spusese sa imi fie mila de munca depusa si de banii castigati. Cu banii pe care i-am pus deoparte am facut ceea ce am crezut eu ca merita sa fac. Pe scurt, mi-am luat baiatul, care pe atunci avea in jur de 14 ani, si l-am dus sa vada Europa, macar acea parte pe care o vazusem si eu in anul cat am fost plecata. Nu mi-a parut rau nici o clipa ca am facut aceasta alegere, desi multa lume imi spunea ca banii respectivi puteau fi folositi mai bine daca imi renovam un dormitor, daca imi constriam un foisor, daca as fi cumparat ceva cu ei. Multi nu reuseau sa inteleaga ca eu chiar am cumparat ceva important din munca depusa un an de zile in strainatate: am cumparat fericirea copilului meu, i-am oferit o vacanta de vis in locuri de-a dreptul magice, i-am aratat o parte a lumii pe care altii nu o vor vedea niciodata. Vi se pare putin lucru?

"SC NICKTRANS SRL – Suceava este o societate infiintata in anul 2004.

Obiectul principal de activitate este reprezentat de transportul intern si international de persoane. Firma noastra asigura servicii complete de transport inclusiv rezervari de bilete, asigurari medicale, consultanta, inchirieri de autocare, comercializare de sejururi turistice etc.

Obiectivul nostru este ca dumneavoastra sa ajungeti in siguranta la destinatia dorita, cu maxim de confort.

NICKTRANS va pune la dispozitie intreaga gama de servicii aferenta unei calatorii fara griji:
rezervari bilete autocar
rezervari bilete avion
asigurari medicale pentru calatorii in strainatate
informatii turistice
comercializarea de produse turistice
– sejur pe litoral
– sejur in statiunile montane
– tratament balneo-medical
– tururi si circuite
– excursii scurte
inchirieri autocare, microbuze, autoturisme"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu