vineri, 18 martie 2016

Oferta la roti de roaba

M-am apucat de curand sa scriu o poveste despre o tipa care locuieste in zona de deal de langa noi, intr-un sat mare si frumos. Nu va voi povesti aici ce baliverne am insirat pe hartia virtuala, caci mai am mult de lucru la ea. Ceea ce vreau sa spun este ca, printre altele, exista in poveste o faza cand tipa e surprinsa carand niste balegar cu o roaba. Aproape ca in filmele proaste de acum 30 de ani, tocmai cand se pregatea sa zambeasca seducator vecinului care trecea pe drum, una dintre rotile roabei s-a rupt, lucru care le-a starnit hohote de ras. Iata un bun motiv sa intre in vorba cu vecinul si sa se lase ajutata de acesta. Poate ca la prima vedere nu pare cine stie ce, insa eu am petrecut minute bune incercand sa aflu daca in secolul nostru, in zona noastra de univers exista vreo oferta la roti de roaba, ca sa nu gresesc si sa transform o poveste aparent reala intr-una fantastica (am si una fantastica abia inceputa, insa despre ea voi vorbi cu o alta ocazie - asta daca nu o voi publica direct, fara prea multe explicatii). Asadar, am cautat pe internet oferta la roti de roaba si am aflat ca exista, lucru care m-a bucurat, caci nu stiam sigur daca omul de la tara mai lucreaza prin curte si mai ales daca mai utilizeaza roaba pentru felurilele activitati de zi cu zi. Daca exista oferta, cu siguranta exista si cererea, nu-i asa?

Din pacate, scriu tot mai rar si mai putin la poveste, cel mai probabil din cauza ca sunt dependenta de bloguri si de facebook, ca imi petrec prea mult timp scriind bazaconii, in loc sa fac ceva mai productiv sau de care m-as bucura la final mai tare. In acest moment am in word nici mai mult nici mai putin de patru povesti incepute, povesti pe care habar nu am cand voi reusi sa le termin. Mi se mai intampla uneori sa ma gandesc la ele seara, cand ma bag in pat. Din senin, fara nici un semn, ma trezesc in gand cu cate o fraza buna de introdus intr-una dintre povesti. Cum se intampla acest lucru, nu stiu sigur. Una dintre prietnele mele sustine ca ideea este la dospit, ca zi si noapte creierul meu lucreaza pe ascuns (inconstient) pentru depanarea povestii intr-un mod cat mai real posibil. Inclin sa ii dau dreptate si, in acelasi timp, sa ma mir ca un copil care descopera un joc nou. Ce poate fi mai plact decat sa vezi cum creierul tau, in vreme ce tu asculti muzica sau urmaresti un film, iti trimite idei noi, nume de personaje sau diverse dialoguri la care, in mod constient, nu te-ai gandit nici macar o data in viata ta?

Revenind la placerea de a fi descoperit pe internet o oferta la roti de roaba, iata ca mai pierd cateva minute din viata scriind pe blog un articol care va fi cu siguranta de folos altor persoane. Aveti o roaba si sunteti in cautarea unor roti potrivite? Nimic mai simplu. Cu un clic pe linkul din primul paragraf ajungeti exact acolo unde trebuie, pe site-ul tente.com.

'Suntem siguri că veți găsi exact produsele de care aveți nevoie pentru nevoile dumneavoastră în vastul nostru catalog. Tente oferă o gamă largă de role, subdivizate în patru domenii de activitate: instituționale, medicale, industriale și industria grea, a căror proprietăți sunt specific croite pentru fiecare domeniu de aplicare. Dar la TENTE, accentul nu se pune doar pe nivelul ridicat de fiabilitate a produselor, datorită esteticii moderne și al atractivității, rolele noastre au câștigat numeroase premii internaționale pentru design. Pe lângă faptul că rolele noastre sunt fabricate din materiale de cea mai înaltă calitate, TENTE de asemenea oferă și pachete cu accesoriile potrivite. Este nevoie doar de câteva click-uri pentru a caută și a afișa doar acele produse de care sunteți interesat. Aveți întrebări legate de rolele si accesoriile noastre? Echipa noastră prietenoasă responsabilă de relațiile cu clienții vă va ajuta cu cea mai mare plăcere!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu